2016年3月24日 星期四

Thanks and Wishes! (感恩之餘,也祝福大家!)

#2016-0324

Oh, my dear FB friends! At this moment I'd like to say THANK YOU to all who have said "Happy birthday" to me on or around March 23. Yes, to all of you, my real response should have been this: "Happy everyday! May you be happy every single day!"

平時不太看臉書和 LINE 的我,這兩天突然發現,有許許多臉書朋友及 LINE 朋友祝我生日快樂,我真的因此「更加喜樂」了,容我在此一併致謝。在稱謝(感恩)之餘,我也要對各位好友說:「祝福您!每一天,每一時,都要幸福喔!」


Above photo: by Br. Guanhong Lai





沒有留言: