2012年5月4日 星期五

My First Book of Short Stories (我的第一本英文小說)

#2012-0504

My first book of short stories (written in English) has been published with JustFiction! Edition, a young publisher in Germany. Far below is the information of the book:

我的第一本英文短篇小說集,已於上個月底,由德國的一家出版社 JustFiction! Edition 出版。因為是「免費」為我出版,我承諾給他們五年的印行及銷售權利(包括紙本電子書兩種),他們只會贈送我一本紙本書作為紀念,如果我(作者)要加購,也只能打九折。唉呀!120 多頁的書,定價 19.9 歐元,加上運費及 VAT,恐怕貴得連我都「捨不得」買來送親友啦!

總之,讓我在此公布這本書的出版訊息吧:

Title (書名): A Story Untitled

Subtitle (副標題): + 9 Other Stories

ISBN (國際標準圖書編號): 978-3-8454-4683-7

Author (作者): Mookoo Liang

Category (類別): Fiction

Price (單價): 19.90 


For more information, you may visit the online shop at: www.get-morebooks.com and check by using the "advanced search" function.











沒有留言: